אופטימיזציה

אופטימיזציה עבור מנועי חיפוש מתארת את הטכניקה המופעלת על מבנהו קידום אתרים בגוגל
של אתר אינטרנט ועל תוכנו, בכדי שיופיע בראש תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש באינטרנט.
בעלי אתרים מבינים היום, את חשיבותם
של מנועי החיפוש באינטרנט בכלל, ואת מנוע החיפוש גוגל בפרט, ככלי החשוב להגדלת המכירות באינטרנט.

בשנים האחרונות הופיעו חברות רבות ברשת העוסקות בתחום קידום אתרים ומציעות שירותי אופטימיזציה
למנועי חיפוש, על ידי שימוש בטכניקות מגוונות . רוב מקדמי האתרים עוסקים ב קידום בגוגל .
עובדה זו מביאה לכך שאתרים רבים אינם מצליחים להתמודד בתחרות עם חברות המבצעות טכניקות אופטימיזציה לדפי האתרים אותם הן מקדמות.
מקדם אתרים מוסמך, עם ניסיון בתחום, יכול להביא אותך לראש תוצאות החיפוש בגוגל.

להלן מספר טכניקות לשיפור עמודי האתר שלכם עבור מנועי החיפוש:
 בחירת TITLE נכון ויעיל
– ה

-TITLE מופיע בין תגי ה-HEAD בקובץ בו מופיע הקוד של האתר.
מנועי החיפוש מייחסים חשיבות גבוה יחסית ל-TITLE. לכן, חשוב לבחור TITLE עם מילות מפתח שאותם
אנו רוצים לקדם. לדוגמא: אם אני רוצה לקדם את המילה “קידום אתרים” אז ב-TITLE של האתר אני אכתוב
“שם החברה – קידום אתרים באינטרנט”. בנוסף, חשוב לא להגזים במספר המילים אותם אתם כותבים
ב-TITLE. מומלץ לא לעבור את ה-40 תווים וגם לא לעשות TITLE זהה בכל דפי האתר.

 שילוב מילות מפתח – טכניקה חשובה שעוזרת לנו לקדם את האתר היא לשלב את מילת המפתח שאותה
אנו רוצים לקדם מספר פעמים בטקסט. רצוי לשתול את מילת המפתח בין 3 ל-5 פעמים לכל 100 מילים.
דוגמא: אם אני רוצה לקדם את הביטוי “קידום אתרים” אז אני אשלב במהלך הטקסט חמש פעמים את
המילה “קידום אתרים” לכל 100 מילים. חשוב לא להגזים עם שתילת מילות המפתח בטקסט כי אז זה יחשב
כאופטימיזצית יתר. 

 

הבלטת מילות מפתח – כדי לחזק את מילות המפתח ולהבליט אותן בטקסט רצוי לבצע על אותן מילות מפתח
פעולות עיצוב של כתב נטוי או כתב מודגש.

 קישורים פנימיים – דאגו ליצור קשר בין כל דפי האתר שלכם באמצעות קישורים פנימיים בעלי מילות מפתח.
לדוגמא: אם יש לי באתר עמודים שעוסקים באופטימיזציה ובהחלפת קישורים ובעמוד הראשי מופיע הטקסט הבא:
“מדריך קידום אתרים הינו מדריך שיעזור לכם ללמוד לקדם אתרים בעזרת טכניקות אופטימיזציה,
החלפת קישורים ושיטות נוספות.” אז במילים הבאות: “אופטימיזציה” ו-“החלפת קישורים” אני אצור קישור
מהם לעמודים העוסקים ב”אופטימיזציה” וב”החלפת קישורים”.

 תגי ALT

– תגים אלו נועדו “לספר” למנועי החיפוש שסורקים את האתר, האם יש טקסט בתוך התמונה.
אם כן, עליכם לכתוב את הטקסט בין תגי ALT. אם אין, פשוט תשאירו את התג ALT ריק. את תג ה-ALT
כותבים בתג של התמונה. דוגמא: < img src=”images/pic.jpg” alt=”text_pic” >