היה עקבי
אתה צריך לתת למנועי חיפוש את ההזדמנות להגיב למה שקורא באתר שלך. יהיה קשה רבה יותר להגיע למקומות גבוהים
בגוגל אם אתה משתמש ב 100 סוגי טקסט על הקישורים. כדאי להשתמש ב 6 עד 12 גרסאות של טקסט על הקישורים.
כמו כן, אתה צריך להרים ולבחור. שימוש במעט גרסאות יהיה רעיון טוב לגרום לקישורים שלך להראות טבעיים, אבל כדאי שתמקד
את הטקסט על הקישורים לנישה צרה. אחרי שהצלחת להתקדם במספר מילות מפתח , אולי תרצה לשנות אותם, כדאי שתעשה זאת בחוכמה
ותשאר עם הביטויים למשך מספר חודשים. מנועי חיפוש משנים את האלגוריתם שלהם הרבה פעמים לאורך זמן. שינוי במיקום אתרים שלך
נובע הרבה פעמים משינוי באלגוריתם של מנוע חיפוש ולא שינוי ברלוונטיות של האתר שלך בהתבסס על שינוי קטן בדפי האתר.
למה שינויים לעיתים קרובות באתר יכולים להיות רעים
אם אתה כותב בלוג או אתר אשר משנה את סדר הופעת התכנים באתר לעיתים קרובות, זה הגיוני כי התוכן שלך באתר ישתנה.
זה לא בעיה לקידום אתרים מקצועי. אנשים יתקלו בבעיה כשהם מבזבזים זמן לשנות את אותו עמוד שוב ושוב.
הזמן שיבוזבז על כך עדיף שיעשה לפעילות קידום אחרות או בניית תוכן חדש.
אם אתה ממשיך לשנות את תוכן העמוד בדף האינטרנט לפני שיש לך נוכחות באינטרנט עם קישורים טובים,
אף פעם לא תדע מה הגרסה הכי טובה של העמוד שכתבת צריכה להיות כי גוגל לא יסרוק את כל הגרסאות וגם אם כן לא יגיב
כמו שהיה מגיב אם האתר שלך היה בנוכחות באינטנרט.
לימדו כיצד לקדם את האתר שלכם בגוגל בחינם