מחקר מילות מפתח- הוא הבסיס לשלב הראשון בקידום אתר 
בשלב זה מקדם אתרים בונה רשימת מילים או צמדי מילים  המתאימים לאתר.


 

01
01
הרחבת רשימת מילות מפתח

השלב הראשון בבניית רשימת מילות מפתח הוא הרחבה של הרשימה כדי שתכלול את כל הנושאים העיקריים בהם עוסק האתר שלכם. ככל שמונחי החיפוש אותם אתם בוחרים הם רחבים יותר, כך יהיה קידום אתר עבורן מסובך יותר, מאחר וככל שמילות המפתח יהיו כלליות יותר (לדוגמא: "שיווק") כך תהיה על מילת החיפוש יותר תחרות. ככל שמצמצמים את התחום (לדוגמא: "שיווק באינטרנט", או יותר צר: "שיווק באינטרנט בישראל") כך יהיו פחות דפים עם מידע בנושא (אך מטבע הדברים, פחות אנשים יחפשו נושא מצומצם זה). לכן, בחירת מילות המפתח מתבצעת בשלושה שלבים:

02
02
בחירת המילה הנכונה

אתם מעוניינים שאנשים שיגיעו לאתר שלכם בעקבות חיפוש מילה מסויימת באמת ימצאו את מבוקשם. לפיכך, אם האתר שלכם עוסק בשיווק (מילת המפתח "שיווק"), אז רכזו את המאמצים שלכם במילה זו, ואל תתעסקו במילים אחרות .

03
03
בחירת המילה הנכונה

אתם מעוניינים שאנשים שיגיעו לאתר שלכם בעקבות חיפוש מילה מסויימת באמת ימצאו את מבוקשם. לפיכך, אם האתר שלכם עוסק בשיווק (מילת המפתח "שיווק"), אז רכזו את המאמצים שלכם במילה זו, ואל תתעסקו במילים אחרות .

04
04
בחירת רוחב תחום מיטבי

אם תנסו להיכנס לתחום רחב מדי, כי התחרות בו קשה מאד, ולמרות כל מאמציכם לא תגיעו לתוצאות טובות. מצד שני, אם תתרכזו בתחום צר מדי, אתם עלולים להגיע לתוצאות טובות במנועי החיפוש, אך בנושא אותו אף אחד לא מחפש... לכן צריך להימנע מקיצוניות לשני הצדדים

05
05
הטיות של מילות המפתח

כל מילה יכולה להופיע ביחיד, רבים, ועם אותיות קישור (ל, מ, ב, ה, כ). כיתבו את המילים העיקריות שלכם גם בעברית וגם באנגלית, כולל כתיבה בעברית של המילה הלועזית (שיווק, קידום בגוגל , מרקטינג, marketing). כדאי לחשוב על מילים נרדפות (לשם כך ניתן להשתמש במילון או טזאורוס).

06
06
מידרוג מילות החיפוש

הגדרה אילו מילות חיפוש הן בעדיפות ראשונה (יקודמו בדף הבית של האתר), משנית (יקודמו בדפים אליהם יש קישור ישירות מדף הבית), או נמוכה (יקודמו בדפים המרוחקים יותר באתר). התוצאה של שלבים אלו היא הגדרה של אוסף מילות מטרה (target keywords) ו-"אתרי נחיתה" לגביהן ננסה לשפר את מיקום האתר בתוצאות מנועי החיפוש.

07
07
בעל האתר

בעלי האתר, וצוות העובדים, יודעים את המילים העיקריות לבחירת מילות המפתח.

08
08
בדיקת התחרות

בדיקת אתרים נוספים בתחום המופיעים בראש תוצאות החיפוש בגוגל,ובדיקת מילות המפתח המופיעות באתרים אלו.

09
09
פרסום גוגל אדוורדס

ניתן לפרסם במערכת adwords של גוגל מילים כלליות, ולראות אילו חיפושים אנשים ביצעו בפועל.

10
10
מעקב אחר התוצאות

מעקב רצוף של תוצאות החיפוש במילות החיפוש שנבחרו.

11
11
מילות חיפוש מוצלחות

בדיקות חוזרות, אילו מילים מביאות לכם יותר גולשים לאתר, ואילו פחות. באילו מילים הגולשים ממשיכים לגלוש באתר.

12
12
מילות חיפוש נוספות

לעיתים קרובות תגלו שמשתמשים ביצעו חיפושים עליהם כלל לא חשבתם, ובכל זאת הגיעו אליכם. במקרים אילו, עושים אופטימזציה בדפים נוספים באתר, על-מנת לקדם את האתר בנושאים אלו.

שיווק תוכן

אם אתה יכול לחלום את זה,
אנחנו יכולים לדרג את זה

הגישה שלנו ל- SEO בנויה באופן ייחודי סביב מה שאנחנו יודעים שעובד … ומה שאנחנו יודעים לא עובד. עם יותר מ- 200 גורמים מאומתים באלגוריתם החיפוש של גוגל, רוב הסוכנויות יסתמכו על טקטיקות ישנות שכבר אינן עובדות, או מנחשות עם טקטיקות חדשות שהם מקווים שתישארנה.

+
לקוחות פעילים
+
פרויקטים בוצעו
+
יועצי צוות
תוצאות אימות

SEO הוא תהליך מסתובב,
אנחנו מסמרים את זה בכל פעם

01
מיטוב באתר

אנו עוזרים בשיפור תוכן האתר כך שהמבקרים מבינים בבירור כיצד הוא קשור לחיפוש שלהם

02
מחקר מילות מפתח

אנו בוחרים מילות מפתח לפי נושא
כוונת משתמש לחזק דירוג מבוסס
על מה המשתמשים מחפש

03
בניית קישורים

אנו עוזרים בשיפור תוכן האתר כך שהמבקרים מבינים בבירור כיצד הוא קשור לחיפוש שלהם

01
מיטוב באתר

אנו עוזרים בשיפור תוכן האתר כך שהמבקרים מבינים בבירור כיצד הוא קשור לחיפוש שלהם

02
Keyword Research

We select themed keywords based on user-intent to solidify rankings based on what users searches

03
בניית קישורים

אנו עוזרים בשיפור תוכן האתר כך שהמבקרים מבינים בבירור כיצד הוא קשור לחיפוש שלהם

97%

קידום אתרים ושיווק

96%

תוצאות מילות מפתח

95%

גוגל ניתוח נתונים

90%

SEO מחוץ לדף