אופטימיזציית קידום אתרים

קבל יותר תנועה באתר, יותר לקוחות ונראות יותר עם

בניית אתרים

האתר שלך צריך להרשים את המבקרים שלך בתוך כמה בודדים

פרסום PPC

מקד את ביטויי החיפוש האידיאליים שלך ונמצא בחלק העליון של Google

שיווק תוכן

אתה יכול לספק את התשובות שהלקוחות הפוטנציאליים שלך הם

שיווק חברתי

צור ונהל קמפיינים חברתיים עם הביצועים הטובים ביותר

פיתוח אפליקציות

משיקים סטארט-אפ עם הון מוגבל? אין בעיה.

סבלנות היא מילת המפתח

קידום אתרים מקצועי הוא תהליך לא קצר. חוסר סבלנות יגרום לכך שהרבה מנהלי אתרים לקבל תסכול ולוותר מוקדם 
או להשתמש בשיטות לא אתיות לקידום בגוגל .
הרבה אנשים ירצו לשנות ולהחלעד שיגיעו לעמוד הראשון בגוגל. צריך לבדוק רעיונות חדשים ולקוות שחלק מהם יתפסו. 
זהו שיווק חכם. אבל ככל שקידום אתרים עובד, תצטרך לחכות כמה חודשים לאחר שהתחלת את האופטימיזציה של האתר לפני 
שאתה מתחיל לשנות דברים. צור תוכן חדש ורעיונות חדשים, אבל אל תדאג אם תצטרך לחזור לתוכן ולאגן אותו מחדש שוב ושוב. י
ותר טוב מלשפר האתר, כדאי כי תלמד יותר על הנושא שלך, צור חברים וצור תוכן חדש.
אחרי שתרגיש כי האתר הוא בנוי היטב  לאופטימיזציה של התכנים, אז אין צורך לשנות את האתר שוב ושוב אלא אם אתה בודק את האתר עבור המרה. 
לעיתים, אחת הדרכים הטובות ביותר לבדוק אחוז המרה היא לבצע בדיקת חלוקה split A/B ע"י 
שימוש בתוכניות שלום לפי הקלקה במנועי חיפוש.

 

היה עקבי

אתה צריך לתת למנועי חיפוש את ההזדמנות להגיב למה שקורא באתר שלך. יהיה קשה רבה יותר להגיע למקומות גבוהים 
בגוגל אם אתה משתמש ב 100 סוגי טקסט על הקישורים. כדאי להשתמש ב 6 עד 12 גרסאות של טקסט על הקישורים.
כמו כן, אתה צריך להרים ולבחור. שימוש במעט גרסאות יהיה רעיון טוב לגרום לקישורים שלך להראות טבעיים, אבל כדאי שתמקד 
את הטקסט על הקישורים לנישה צרה. אחרי שהצלחת להתקדם במספר מילות מפתח , אולי תרצה לשנות אותם, כדאי שתעשה זאת בחוכמה 
ותשאר עם הביטויים למשך מספר חודשים. מנועי חיפוש משנים את האלגוריתם שלהם הרבה פעמים לאורך זמן. שינוי במיקום אתרים שלך 
נובע הרבה פעמים משינוי באלגוריתם של מנוע חיפוש ולא שינוי ברלוונטיות של האתר שלך בהתבסס על שינוי קטן בדפי האתר.

למה שינויים לעיתים קרובות באתר יכולים להיות רעים

אם אתה כותב בלוג או אתר אשר משנה את סדר הופעת התכנים באתר לעיתים קרובות, זה הגיוני כי התוכן שלך באתר ישתנה. 
זה לא בעיה לקידום אתרים מקצועי. אנשים יתקלו בבעיה כשהם מבזבזים זמן לשנות את אותו עמוד שוב ושוב. 
הזמן שיבוזבז על כך עדיף שיעשה לפעילות קידום אחרות או בניית תוכן חדש.
אם אתה ממשיך לשנות את תוכן העמוד בדף האינטרנט לפני שיש לך נוכחות באינטרנט עם קישורים טובים, 
אף פעם לא תדע מה הגרסה הכי טובה של העמוד שכתבת צריכה להיות כי גוגל לא יסרוק את כל הגרסאות וגם אם כן לא יגיב 
כמו שהיה מגיב אם האתר שלך היה בנוכחות באינטנרט.

לימדו כיצד לקדם את האתר שלכם בגוגל בחינם

 

דע את ציון ה- SEO שלך!

    מספרים אמיתיים

    צפו לדברים נהדרים מתוך
    סוכנות SEO שלך

    לפני לאחר

    104,457

    314,297

    תנועה אורגנית שנתית

    26,740

    34,369

    מילות מפתח לדירוג

    780%

    980%

    תנועה אורגנית שנתית